Technik reklamy

 

Technik reklamy to zawód dla ludzi kreatywnych, ambitnych, otwartych na nowe wyzwania. Łączy wiedzę ekonomiczną, organizacyjną, plastyczną, psychologiczną, lingwistyczną oraz informatyczną. Zdobyta wiedza i umiejętności umożliwią absolwentom pozyskanie ciekawej pracy w szeroko rozumianej reklamie, stanowiącej nieodłączny element naszej codzienności. Wybierając ten kierunek nauczysz się tworzenia tekstów i sloganów reklamowych, zasad projektowania graficznego, wykonywania skutecznych reklam, organizowania i prowadzenia kampanii, profesjonalnego wykonywania i obróbki zdjęć, tworzenia filmów reklamowych i animacji, obsługi programów graficznych.

Tytuł technika reklamy potwierdza uzyskanie kwalifikacji:

PGF.07 Wykonywanie przekazu reklamowego

PGF.08 Zarządzanie kampanią reklamową

Technik reklamy może być zatrudniony jako agent reklamowy, account manager, pracownik działu kreatywnego, copywriter, projektant grafiki, pracownik działu produkcyjnego, planowania publikacji lub badań rynkowych, specjalista do spraw marketingu, reklamy lub public relations w takich miejscach pracy, jak: pełnoprofilowe specjalistyczne agencje reklamowe, działy marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biura ogłoszeń środków masowego przekazu, działy promocji firm, agencje scenariuszowe i studia graficzne, studia produkcyjne.